Virginia Shea käsud

                              Näe võrgus hea välja!


Virginia Shea käsu 5. punkt räägib sellest,kuidas netis hea välja näha ja seda punkti praktiseerin ma ise kõige rohkem.
Näiteks kui ma miskit ametlikku kirjutan proovin ma vöimalikult korrektne olla grammatika ja olukorra või enesekirjeldusega.
Oma head välja nägemist võrgus proovin säilitada ka sellega,et ei kommenteeri postitusi mingite lollustega kuna see on kõigile nähtav.
Miskit postitades proovin võimalikult palju infot saada,selle kohta,mis ma postitan.
Ei ole ka poliitiliste asjade kohta sõna võtnud kuna ei ole selle teemaga väga kursis ja teiseks,kui ma mul ka tekivad mingid poliitilised tõekspidamised siis ei pea seda väga vajalikuks teistele kuulutada.
Netis teistega sõimlemine ei sobi mulle sellepärast,kuna tavaliselt need isiksused,kes sõimama kukuvad on enda arvates kõige targemad ja nendega vaidlemine ei vii kuhugi
Samas ka kellegi mõnitamine või kiusamine on mulle vastu meelt kuna peale selle,et ma veel teda mõnitan võib tal endal muid asju ka elus toimuda ja see võib väga kurbadele tagajärgedele viia.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Teistmoodi IT

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

IT juhtimine ja riskihaldus